середу, 2 жовтня 2013 р.

Модуль 7

Ось і завершився наш дистанційний курс. Робота була довгою і клопіткою. Але які б труднощі у мене на цьому шляху не зустрічались, я впевнено  йшла до фінального 7 -го модуля.
Як не дивно це б звучало, але я дійсно завдяки цьому курсу підвищила свій рівень ІКТ-компетентності, а також впевнено оволоділа роботою у гуглівських сервісах Веб 2.0.
Звичайно ж, свої знання  мені б не хотілось покласти на високу полицю пам'яті, хотілося б ними поділитись з своїми учнями, що в подальншому я планую і зробити. Тому, що вміння якісно сприймати пропоновану мережею Інтернет інформацію досить таки важливе для сучасних школярів.
Саме ми виховуємо майбутню здорову, свідому, грамотну і цілеспрямовану націю. Еліту України!
Тому нам необхідно навчити дітей мислити критично, розрізняти правду від омани і правельно сприймати подану інформацію.
Розробникам курсу і тьюторам велике дякую за таку гарну можливість пізнати новинки ІКТ, Підприємництва, Психології.
Сподіваюсь це не останній дистанційний курс, і мені випаде нагода ще так цікаво попрацювати

Немає коментарів:

Дописати коментар